Referenzen

Das sagen meine Kunden über mich

Probetraining buchen

Scho es Zitli han ich mich mit miner Ernährig und mine Kilos beschäftigt. Ich bin nie richtig z'Fride gsi, ha aber dr Wille fürne Ernährigsumstellig ned ka.
Ich ha denn fudr Sarah körrt und bi fu ihrem Weg und dr Methode wie sie schaffet mega begeisteret gsi. Ich hami denn schnell defür entschiede, dassi etz öppis ändere will und ich mit dr Hilf fudr Sarah dass au schaffe chan.


D Gspräch und s'Training mit ihre hend mich sehr überzügt und ich ha min Wille für die Umstellig chene ufbuue und ufbringe.
Scho nach churzer Ziit nach der Umstellig hez mini Umgebig dass bemerkt ka. Sie hend mir gseit ich hegi chle e schmaler Gsicht, Hüft, Buch, etc. Au ich ha die Umstellig gmerkt, han teilwis weniger unreini Huut ka, hami viel wohler gfühlt und chlineri Hose chene chaufe ?
Ich bin super z'Fride mit der Beratig fudr Sarah und dass sie wiiterhi für mini Frage und min Weg mit dr Umstellig da isch. Danke dir viel mal liäbi Sarah

Image 1
Image 2
Image 3
Image 4
Image 5

Kontakt und Richtlinien

078 728 95 17

info@bodyshapesarah.ch

Terminabsagen oder Verschiebungen bitte immer 48 Stunden vorher.

Erreichbarkeit Montag bis Freitag.

Sonst muss der Termin vollständig verrechnet werden.

Danke für euer Verständnis.

Praxis - und Trainingsorte

Praxis: Galgenen SZ

Training:

  • Draussen an der frischen Luft
  • Zu Hause bei dir, mit oder ohne Geräte möglich
  • Zu Hause bei mir (Trainingszimmer)

Praxis- und Trainingszeiten

Melde dich und wir finden einen Termin